Podstawowe pojęcia

Najbardziej popularnym arkuszem kalkulacyjnym na świecie jest niezmiennie od lat Excel, wchodzący w skład pakietu Microsoft Office. Programy z tego pakietu wyróżniają się jednolitym interfejsem użytkownika, dlatego po opanowaniu podstaw obsługi Worda, wiele umiejętności można zastosować w pracy z Excelem. Pomimo różnicy w charakterze i przeznaczeniu obu programów, podstawowe funkcje związane na przykład z obsługą plików, korzystaniem z poleceń menu lub pasków narzędzi, a nawet elementami formatowania dokumentu wykonuje się w taki sam sposób.

W dzisiejszych czasach znajomość choćby podstaw tego programu jest niezbędna do pracy z komputerem na większości stanowisk. Bez znaczenia czy planujesz pracować w dużej korporacji czy też małej firmie to prawdopodobnie prędzej czy później znajomość Excela okaże się niezbędna.

W tej części możesz zapoznać się z podstawowymi pojęciami Excela, jego budową, a także zobaczyć jak stworzyć swój pierwszy plik i poruszać się po programie.


© 2020 CodeHub.pl